måndag 1 november 2010

Vov, vov ...

...här är vi grabbarna boys igen!
Glada i hågen är vi på språng.



Men, nu är det ju så här att skenet kan bedra, och det gäller
oss alla tre!!

Kolla bara på oss tre grabbar som kan vara mycket på hugget:
Nu är det så här smågrabbar ...



...jag har mycket större tänder än vad ni har!!


Det struntar jag blanka ... i !














Men hallå, nu får ni allt ta och sluta!!

Nu vill vi också  förklara för alla att detta  var bara en endaste stor
buslek.
För nästan alltid...


...ser det ut så här!!

Ta hand och tyck om varandra precis som den man är!

Vov på er alla!!



14 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Visst är det kul att smågnabbas. Då kan man ju pröva allt det man skulle behöva om det blev allvar. Är man trygg behöver man inte bråka på allvar. Som människor typ.
Mysig slutbild.

Britt Marie o Rudi sa...

Så sköna foton, som vanligt! Dina tre grabbar är det mysigaste gäng jag någonsin sett!

Annika sa...

En stor varm kram till Dig från mig!
Visst är det viktigt att vi tar hand och tycker om varandra precis för den man är!
Alltid lika härligt att titta in på din blogg/hemsida för att njuta av både bild och text!
Ha det så gott!

Carina sa...

Jag visste allt att det bara var på lek för större kelegrisar än är svåra att hitta. Idag fick ju faktiskt jag också chansen att njute av er och både Capian och Tindra luktade in mig när jag kom hem och Tindra hade nog varit alleles förtjust över att fått träffa snyggingarna idag;). Så trevligt att träffas idag du är så lugn och mjuk så inte konstigt att du fått så fina killar. Tusen kramar Carina

Sandra sa...

Härliga gap :) Freija och Z:a kan oxå "gapa" åt varandra rejält ibland på lek...är dock inte lika duktig som du att fånga det på bild.

Katarina sa...

Vilken tur att det bara var på lek...vi blev lite oroliga här ett tag. : )

Eva sa...

Kan bara upprepa vad jag sagt förut - dina killar har alldeles underbara liv! Attans att få vara hund hos er!
Fast jag kan förstå om Athos vill försöka ibland... De verkar vara lite retstickor ibland, småttingarna:)

Elons matte sa...

Athos han visade verkligen sina fina tänder. Lite "syskonkärlek" är det ju mellan alla syskon eller hur grabbar ?

Elons matte sa...

Ja, det var han verkligen. Det är väl därför jag nämner Athos lite extra ibland ; )
Gillar ju golden ännu, men ville just då inte köpa en ny. Det var för tidigt inpå, så det blev lilla Elon istället : )
Får man vara nyfiken och fråga på vilket vis du inte mår bra ?
Hoppas det blir bättre snart.

Ett ögonblick sa...

Hej Patricia!
Så glad jag blev när du skrev att du haft en bra dag i dag, underbart!
Vilka härliga bilder...lyckliga hundar...att få busa på egna villkor och fixa det så bra och se´n få sova och vara nära varandra också på egna villkor, då är man en trygg och lycklig vovve.
Vad vore livet, och hur skulle man klara sig, utan hundarna?? Själv vet jag inte om jag skulle fixa det.
Var rädd om Dig!!
kram lisamaja

Elba o Jenny sa...

Många vackra vita tänder :) Ser JÄTTEfarligt ut, men hur i hela friden ska man kunna freda sig mot två små illbattingar annars, det är ju trots allt 2 mot 1 :)

Riktigt härliga lekbilder!!!

Malin sa...

Tror ingen tvekar om att det är på lek, er kärlek till varandra går inte att ta miste på!

Kram Malin

cockettsriccardo sa...

Härliga höstbilder!
Usch idag är det kallt!
Just nu så har vi satt fyr så man får lite extra go värme.
Ha det gott!
Tass & Vov Ricco & Towe

Lyckopiller sa...

Dina bilder och text berör. Förstår att du har det riktigt jobbigt just nu. Men det är ju tur att du har möjlighet till trippeldos av den bästa medicinen. Dina hundar är verkligen helt underbara, och det verkar du oxå vara. Hoppas och tror att du snart mår bättre! Kramis!