tisdag 7 december 2010

Älskade grabbar!

Vilken tur att ni har varandra som kan busa och hålla igång när matte
inte riktigt orkar.
Igår blev en dag ni fick aktivera er själva ganska mycket.
Jag är evigt tacksam över att ni tre grabbar fungerar så bra tillsammans.
Aldrig att det är något gruffande eller morrande åt varandra.
Med era bus som kan se ganska brutala ut så tycker man att det lätt kunde
övergå till allvar, men det har aldrig hänt hittills.
Jag tror aldrig att det kommer att hända heller.
Att ni betyder mycket för varandra ser man ofta när ni ligger tätt tillsammans
och sover.
Att det skulle bli så här bra med tre grabbar är jag evigt tacksam för, och ni
betyder enormt mycket för mig.
Älskade underbara grabbar.







Så här såg det ut igår vid ett av busen hemma på tomten.
Men idag grabbar mår matte bättre och snart ska vi gå ut och gå en runda.

/Er matte!

13 kommentarer:

Eva sa...

De ÄR helt undebara dina killar!!!!!
Och det är så skönt att se ett så'nt "svar" på alla som påstår att hanhundar inte går ihop!
Jag har ju själv haft 3 tillsammans o aldrig några större problem. Lite smålarvande nå'n timme när vi kom hem till mammas 2, men det la' sig alltid. (Och jag har många många gånger hört att det kan vara nog så svårt med tikar! Särskilt om de en gång blivit osams. Var ju därför jag tog över Mimi.)
Skönt höra att du mår bättre! Här ska också gås ut strax, och leta fler tjejer....

Magnolia sa...

Älskar att titta in hos er, det är fart och fläkt här.
Min lilla Magnolia är ensam än så länge men har planer att köpa henne en lillasyster, tror hon skulle tycka det skulle vara roligt.

Kram på er grabbar från
Magnolia och matte.

Lisa sa...

Härliga bilder som vanligt!
Hoppas du snart mår bättre. Klart du får sätta
länken här. Skall bara fixa till resten av sidan, samt lära mig att lägga in länkar på min sida med.
Krya på dig o hälsa pojkarna

Arlo sa...

Vi tycker också att ni är världens mysigaste grabb-gäng! Och hoppas att er matte snart är pigg och rask igen , minst lika pigg som ni är!

Carina sa...

Kärlek<3 <3

Team Nelson / Ordringen. sa...

Typiskt att se sånt skoj när man är ensamhund.
Nelson

Katarina sa...

Jag blir så glad när jag bilder på dina grabbar! Tycker det är helt fantastiskt att de håller sams så bra. Det händer att Nanna ryker ihop med Leia, fast det händer inte så ofta, som tur är. Men sååå goda vänner som dina är - det tror jag är unikt.

Sandra sa...

Underbara kort på mysiga killar...krya på dig

Annika sa...

Så skönt att höra att din mage lugnat ner sig och att du är på bättringsvägen!
Härliga bilder på grabbarna med fart och fläkt!
Jättekul om du använder bilden på Sunny
tycker jag!
Kram och ha det bra/annika

Elons matte sa...

Hej !
Jag har alltid tyckt att dina killar är helt otroliga som aldrig ryker ihop. De gör ju allt tillsammans...äter, sover och busar. Helt otroligt. Skönt att du känner dig bättre. Krya på dig mer nu. Hälsningar från Elons matte

Anonym sa...

Har mycket glädje av dina bildberättelser (fina foton!) om de fantastiska och underbara grabbarna! /Ej hundägare
(Mitt hjärta tickar nog lite extra för Abbe)

Malin sa...

Vissa dagar finns bara inte orken där. Är allt okej? Maila om du vill.
Kram

skapa och inreda sa...

Underbara bilder.
Stor varm kram till dig från mig.
Annika