fredag 31 december 2010

Ett Gott Nytt År !!

Jajamensan, det önskar vi till er alla!
Nu hade matte tänkt härma efter några andra med att visa en
bild för varje månad från år 2010.
Men efter att ha suttit i flera timmar och tittat igenom bilderna så la hon
ner det projektet.
Hon kunde helt enkelt inte välja ut en bild för varje månad.
Kanske hon tar lite för många foton!!!
Hur som helst, med denna bild på oss grabbar så önskar vi alla ett riktigt

Gott Nytt År!!


















Vov på er alla!!

12 kommentarer:

Drömflocken sa...

Gott nytt år på er alla

Eva sa...

Tack detsamma!
Och du tar inte alls för många bilder. De är så bra allihop så jag vill inte missa någon!
(Och kul hur Athos visar miner på nästan alla du väljer till header:))

Arlo sa...

Gott Nytt År på er också grabbar med flock! Min matte stupade också på antalet foton så det blir ingen årskavalkad hos oss heller. Ha en underbar natt!

Unknown sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag och Ligan er.
Ge vovvarna en xtra klapp från mig.

Elon sa...

Gott nytt år grabbar hälsar Elon

Carina sa...

Vilken underbar nyårs hälsning så fin kort. Det var inte lätt att välja bild och jag önskar man kunde valt flera till vissa månader=) Kram och ett gott nytt år!!!

Ett ögonblick sa...

Hoppsan, nu hamnade min nyårshälsning på fel inlägg...så jag önskar Er alla
Ett Gott Nytt År igen!

kram lisamaja

Elliot Kung af Upphärad sa...

Gott Nytt År önskar vi er oxå
Elliot och Kulan

Anonym sa...

Gott Nytt År till er alla! Gläds mycket av alla fina bilder, äventyr och Abbeprat på er blogg. /ej hundägare

Jenny o Brio sa...

Äntligen en lite lugn stund så jag hinner läsa ikapp bloggarna här...
Vi tycker att det är jättebra att er matte tar MÅPNGA bilder, hon är suuuperduktig på att få till snygga bilder på er grabbar och även på Berta som är en konstig men också vacker varelse :) Flygor och maggots däremot vet jag inte om vi gillar nåt' vidare däremot :)

Vi önskar er ett riktigt GOTT 2011 och ser fram emot att få följa era upptåg även under detta år!!!

Sandra sa...

Godfortsättning på nya året :)

cockettsriccardo sa...

Oj Vilket fint Nyårs kort!
På er 3 snyggingar.
Ni e ju bara för Goa!
God fortsättning på 2011.
Hoppas på ett underbart år! För oss alla.
Hund som människa!
Var rädda om er!
Kram Ricco & Towe