måndag 17 maj 2010

Åt Teo upp korven??


Vill ni veta om skrutt Teo åt upp sin bit han fick av falukorven som Athos apporterade lördags.















Vill ni veta så titta på filmen nedan!!



Alltså!
Teo är precis som vanligt.
Varför ska man behöva äta egentligen.
Men kollade ni in Abbe??
Han skulle nog bra gärna vilja ätit upp den.


Matte vill också visa en liten filmsnutt på hur Abbe kan låta när han görs "fin".
Här är det klippning mellan trampdynorna som gäller.
OBS!
Varning för känsliga öron.


Tycker ni att det lät illa, då ska ni höra när han klipper klorna.
Då rekommenderar vi hörselskydd!!!

Vov på er alla!!!

11 kommentarer:

Sandra sa...

Men lille Teo du är du bara för SÖT!!!! skrattade så tårarna rann när du satt men din korvbit i munnen och sen bara "plupp" spottade ut den :)

Staaaaaaaaaaaaaaaackars Abbe....tihi...

herman sa...

Du bör vinna första pris för båda filmerna i American funniest movies!!
Båda är helt underbara!!

TYSON OCH GÄNGET sa...

haha vad gulligt. Han ser ut att tycka vad är det för äckligt i min mun. Vilka långa ögonfransar Abbe har, såna skulle man haft :-) Vilket oljud, kan tro att det är något hemskt som händer honom, fast det är ju klart han tycker ju det :-) Ha en underbar dag

Malin sa...

Haha, jag kunde inte se hela filmen med "stackars" Abbe, tjejerna blev helt tokiga av hans ljud!
Teo är ju bäng, inte ens falukorv?? Abbes blick var obetalbar,snäääälla matten kan inte jag få den då?
Härligt med Öland, där har jag tillbringat varje sommar fram tills för 5 år sen då mina föräldrar sålde huset...Det låg just på norra ön fast du fortsatte lite till, mellan Löttorp och Byerum ligger det. En av mina drömmar är att flytta till öland... Är ju underbart att ni återvänder till samma hus år efter år, det är precis som det ska vara. Härligt att hitta en stuga som tar emot hundar oxå!
Kram Malin

Anette sa...

Hej vännen

Han är för söt Abbe mannen... kunde inte heller se hela filmen med ljud. Hade 4 st som for upp i taket här hemma. Så det fick bli ljudlöst =)
Ha en bra dag!
Kram

Ett ögonblick sa...

Hej Patricia och grabbarna!!!
Jag har varit dålig på att kommentera men jag läser och njuter varje dag:)
Tänk vad man kan få dom till, bära en falukorv;) utan att smaka:) det hade inte Bamse klarat!
Abbes blickar...hur kan man låta bli en falukorvsskiva???????
Vilket ljud!!! våra hundar for också upp, så jag fick snabbt stänga ljudet för klockan var mitt i natten, annars hade de väckt hela huset!

Ha det så gott allihop!
kramar från oss

Ett ögonblick sa...

Hej igen!
Kul! vi sitter och skriver inlägg till varandra samtidigt:))

Carina sa...

Teo är ju inte riktigt sund i Lowas ögon=) Hon är ju alldees precis tvätom om totalt matgalen. Önskar nästan hon hade haft lite av Teo i sig=) Mina hundar kom rusande när Abbefilmen gick igån blev en del sympati här.

Elons matte sa...

De är ju bara för roliga alltså, hur kan man motstå korv ???
/Elons matte

Drömflocken sa...

Stackars lille TEO förstår hur han känner jag tycker inte heller om äta när någon tittar, ännu mindre bli filmad. ( fniss)
Candy kan vara likadan ibland, men de andra slukar allt utan att varken titta eller lukta.
Vågar inte titta på Abbes film, mina hundar brukar känna sån sympati om någon gnäller eller piper. Då ylar dom som galningar.

Marie sa...

De är ju för sköna dina grabbar:-)