söndag 24 april 2011

Finn ett fel!

Här kommer vi igen, hela gänget grabbarna boys!
MEN HALLÅ DÅÅÅÅÅÅÅ!!
Det är nåt som inte riktigt stämmer.
Attans vad du har ändrat dig Athos!

Nu kan ni ju leka den roliga leken:  
Finn ett fel, om ni vill.
Vi avsöjar det rätta felet längst ner sedan på sidan.

Hur som helt som vi brukar säga ibland, idag satt matte och husse där hemma på morgonen och sa till varandra:
-Vad ska vi göra idag då?
-Ingen aaaaaning sa matte då!
-Men då kör vi till den där hundpromenaden i Hässleholm som du pratat om så sa husse!
- JAAA, det gör vi sa matte.

Och så blev det!!

Athos blev så nervös men samtidigt glad  när han fick höra nyheten.
ÄNTLGEN sa han, åhh äntligen ska jag få träffa min drömflicka som jag är så tok-kär i på riktigt.
Jag har ju bara sett henne på mattes för det mesta nerdreglade dator juuu!

Titta bara här så lycklig jag är med Z:a vid min sida.
Jag med Z:a bredvid!

Z:a var precis lika kramgo som jag föreställt mig.
Dock var hon lite blyg för mig.
Hon hade inte hunnit fixa bikinilinjen berättade hennes matte.
Vadå bikinilinje, den är då inget jag bryr mig om.
Jag gillar ju henne precis som den naturliga tjej som hon är.
Kom Z.a.
Vi tar täten du o jag!

Nu måste vi andra smågrabbar få flika in lite.
Athos o Z:a var inte ett endaste dugg blyga eller nåt liknande.
De körde med en sorts telpati sins i mellan och lurade därmed sina mattar fullständigt.
Som här t.e.x:
Du Athos, jag vet att du kliar dig nu utan att ens
titta på dig!

Athos han hittade ett alldeles riktigt algbad.
Herreguuuud så härligt!!

Och vissa andra hittade det underbara gyttjebadet.
Ja, det gäller ju att underhålla färgen sin.
Den kan ju lätt blekna i solen!

Abbe med flera hittade också ett liknade gyttjebbad.
Detta bad innehöll dock lite mer av det gröna.
Underbart fantastisk och såå härligt!

När vi alla genomgått gyttjebad och algbehandlingar så fick vi avsluta med ett friskt vattenbad.
Kanske lika bra det.
Risken fanns ju annars att vi inte fått följa med i bilen hem.
Visst är det väl så att vi röda älskar att bada?

Jo, det stämmer nog ganska bra.
Röda cockrar älskar vatten och vill helst aldrig gå upp.

Här visar vi en liten badfilm som börjar med Vilgot och slutar med Abbe o Athos.


Näst sist visar vi en bild på telepatiparet hur de pratar utan att ens titta på varandra.
-Du Z:a, vad menade din matte med bikini-linje egentligen?
-Ingen aning Athos, men så gott att vi äntligen
fick dejta du o jag!

Och till allra sist.
Hittade ni felet på vår tävling?
Inte!!
Då kan vi avslöja det rätta svaret.
Det var inte Athos som var med på bilden, för hur kan vi vara grabbarna boys när det var den kramgoa Z:a med på bilden.
Det var väl lätt som en plätt!

Vov på er alla!

12 kommentarer:

Sandra sa...

Ha,ha,ha...du skriver så HILMA roligt :) ÄLSKAR att läsa din blogg och titta på alla fina kort du tar. Så paff och GLAD jag blev när du klev ur bilen och jag insåg...MEn, men, men ....det är ju GRABBARN BOY`S :)

ps...jag hittade felet direkt ;) Z:a hälsar till sin Athos att ha var lika fin på riktigt som på bloggen :)

Ludde sa...

Åh, vilken söt Z:a! Lyckos Athos! ...och telepatisk också! Ni är allt riktiga vattendjur allihop. Kul att få se er plaska på film också! Kramis!

Katarina sa...

Tänk att till och med jag hittade felet! Så kul ni verkar ha haft det!!!

Jenny o Dio sa...

Wow vilken dag ni har haft!!!
Jag skrev det på goldencocker-sidan också. Så kul att träffa blogghundar live och att vi bor attans risigt till. Det är få som liksom bara råkar ramla in här uppe och vi har så långt till er andra :)

Arlo sa...

Så attans, attans roligt ni haft det idag då! Och tänk att ni äntligen fick träffas Z och Athos! Snygga ni är! Vilken variation ni har på spabad där ni är. Bara att välja vilken sort man vill ha! Nu är jag såååå avis på er underbara bad-promenad!

Eva sa...

Här är vi också superdunderavundsjuka!:(((
Och vilken snäll matte ni har som låter er algbada och lerbada och allt!
Kärleksparet är ju bara såååå söta ihop!
PUSS!

Carina sa...

Inte bara Sandra blev paff det blev minsann jag också när jag såg er på parkeringen en sådan underbar överaskning. Jättekul att ses igen och vi kunde minsann se kärleken spira mellan Z och A. Tack snälla för ni kom och ev ses vi på söndag igen. Kram!

Boubou sa...

Underbara bilder! Headbilden är ju super! Vilka snyggningar!

Anonym sa...

Vad roligt ni ser ut att ha haft det! Jag och Malte längtar till promenaden på söndag! Kram Emma och Malte

Unknown sa...

Yes yes yes, jag såg jag såg.
*ler*
Hade ju tre goldisar ett tag och alla sa att dom såg exakt likadana ut?!
Javisst, samma ras iof. *ler*
Härliga bilder men filmen kunde jag inte se.
Kram och Tazz

Sofie sa...

Vilka underbara bad bildar. Gillar speciellt gyttjebadet. Måste erkänna att mina kameler hade inte fått åka med i bilen efter det där utan att tvångsbad hade det blivit i sjön.

Sedan måste jag tacka för ett roligt inlägg som vanligt

Elon och Linus matte sa...

Hade inte en tanke på att det inte var Athos ! Där ser man, vad lurad man kan bli ; )
Härliga bilder och kul att alla hundar går ihop så bra. Ingen av våra två verkar vara badtokig, men Linus har ju inte fått testa det på riktigt ännu, så man vet ju aldrig : )
Hälsningar från Linköping