tisdag 2 augusti 2011

Idag...

...har matte och lillmatte gjort sig en varsin ordentlig hårförminskning minsann!!
Typ halva matte och hela lillmatte låg på golvet när de var färdiga då.
Bilder kanske kommer sinom tid.
Men innan allt hår försvann så var vi och tränade agility...
Kom igen nu då lillmatte!

...med söta fröken Stella och hennes matte.
Halva söta fröken Stella genom däcket!

Varmt som tusan var det, men vi får absolut inte klaga säger matte.
Passa på att njut av sol och värmen nu när den äntligen är här säger hon bara!!!
Okej, det är väl bara att lyda!
I en paus så trixade Vilgot allt till det lite grann.
Kolla in hans "läppfladderspel"!!
Jepp, spana in mig riktigt noga...
...på mitt läppfladder då!!
-Knas Vilgot!
-Du farsan, gör om det själv
då om du kan!
-Har inte tid min son.
Jag har fullt upp med att spana in Stella just nu!

Och nu vill vi stora grabbar bara göra klart för Freija och Lowa...ni behöver inte alls vara oroliga.
Stella är bara en kompis, en jättesnäll kompis och absolut inget annat.

Appropå om sanningen ska fram som vi skrev om igår så sitter Abbe allt mer och väntar....
Ja, jag väntar faktiskt på att min
drömtjej Freija ska gå förbi mitt hus!
Detta är faktiskt ett av Abbes favoritställe!

Vov på er alla!

11 kommentarer:

Lyckopiller sa...

Om sanningen ska fram så är ni verkligen störtsköna hela bunten!

Ludde sa...

Försökte göra likadant som Vilgot med läppen, men det ville sig inte riktigt. Jag ser nog merr ut som Abbe när jag sitter och tittar vilka som går förbi på vägen... Kramis!

Gizmo sa...

Min matte funderar på att skaffa agility saker att ha hemma. Tror jag skulle grejja det jag med med lite träning..
Ha det gott allihop

Malin sa...

Agility i värmen, då kan jag tänka mig att ni sov ganska gott sen när ni kom hem! Här kunde vi knappt röra oss igår SÅ varmt var det... Men visst är det härligt!
Kram

Unknown sa...

Åh vad duktiga ni är i värmen. Ser härligt ut.
Kram

Sandra sa...

Naaaaaw söta Abbe!

Eva sa...

Att ni orkar i värmen!
Här tog A nästan kål på matte med en långprommis igår... (Och själv flämtade han en hel del också av allt sitt flängande:))
Det ska sannerligen vara en cocker till så'nt fladder!
PUSS!

Emma o Malte sa...

Vilket läppfladder!! Det kan vi verkligen inte härma, hur lyckades du?
Söt Abbe då!! Hoppas ni får åka på hundpromenaden på söndag =)
Och snacka om att min matte är såååå ledsen idag!! Hon fick mail från Birgitta att hon var välkommen ner idag men så ska hon jobba!! Så typiskt ju!

Arlo sa...

Läppfladder är en kul hobby! Snyggt fladdrat där!

www.stardogs.se kan ni kika på . Däe finns alla läger man kan önska sig. För unga och för gamla och blandat!

Ann-Margret o Vinja sa...

Det ser kul ut med agility :) Kanske skulle testa med Vinja nån gång.

Vilket häftigt läppfladder du gör Vilgot ;)

Ska bli kul se hur eran matte och lillmatte blev efter hårförminskningen.

Ha en skön dag :)
Kram

Jenny o Dio sa...

Goa vovvarna!!!