tisdag 9 februari 2010

Äldst i hundflocken som självaste jag Athos är såg ut så här för ungefär 5 år sedan.
Det var goa tider det!!!
Och matte tyckte jag var så charmig med mina kinesögon.



















På äldre dar har jag mognat på utsidan, men på insidan finns fortfarande massor av bus kvar.
Tur är väl det när man har två "småbrorsor" att ta hand om.



Ibland säger matte o husse
att jag är en ulv i fårakläder.
Jag förstår ej vad de menar
med det!!!
Förstår ni????






Tänk att det här har varit jag Abbe en gång i tiden.
Väldigt söt om jag själv får säga det!!!



















Men så här mycket sötare har jag blivit!!!




Det tycker
iallafall
min matte!!!






Lillkillen som jag Teo alltid får vara i matte ögon har faktiskt varit så här liten.
Världens sötaste enligt min matte.



















Men ibland säger matte att jag ändå är en stor kille!!!




Hur ska hon ha det!!
Jag blir
såååååå trött!!




Vov på er alla!!!


Ps. Matte hälsar också att idag har hon varit hemma med oss hela långa dagen och ska vara så imorgon också.
Vi hoppas hon är piggare då så vi kan ut på en promenad.
Bara hon och vi!! Ds.

4 kommentarer:

Carina sa...

Värdens vackraste alla tre även om Lowa skickar en extra blink till Teo=) Krya på dig. Kramis

Sandra sa...

Åh vad kul att se kort på dem som valpar och sen som stora och ståtliga :) Roligt skrivet oxå :)Härlig blogg!

Katarina sa...

Vilka underbara hundbilder!!!Supermysiga.

Madde sa...

Vilka härliga hundbilder.