söndag 21 mars 2010

Dagen "D"


Idag vaknade vi tidigt och åkte på utställning till Malmö.
Vi åkte tillsammans med Inger, Marie, Emma och Joanna.
Med var även alla vi 8 cockrar som skulle springa runt i ringen under dagen.
Hela dagen har gått jättebra och matte var så glad över min kritik.
Idag var jag iallafall inte femenin i domaren ögon.
Ni får läsa mer om min kritik här.
Matte är väldigt trött nu ikväll så det blir inte så mycket skrivit här för ikväll.

Men att dagen har varit kul både för matte o mig kan vi skriva.
Många trevliga cockrar med mattar o hussar har vi träffat.
Ingen nämnd ingen glömd!!!
På hemvägen stannade mattarna till i en stor tyg affär "Stoff o Stil" och handlade tyger så det rök om det.
Så snart har man ännu ett nytt utställningstäcke verkar det som.
Lite bilder fån dagen:













Vilar lite innan!!!














Domaren tittar på oss!!!














Springer runt i ringen med matte!!!














Uppställning av några i min klass!!!














Elof o jag slappar!!!














Vilar lite efter!!!

Detta var väl dagen i stora drag.
Som vanligt var jag den lugna killen som tar livet med ro.
Förutom att jag fick nys på en söt liten svarting till flicka som luktade sååååå himla gott!!!


Vov på er alla!!!

6 kommentarer:

Katarina sa...

Grattis! Vilka fina bilder från utställningen!

Malin sa...

Grattis till fin kritik och ettan!! Han är så fin lilla Teo! Låter som om ni hade en toppendag, så kul! Här får vi vänta lite tills första utställningen.

Carina sa...

Jättegrattis till er båda. Den var ni väl värda! Nu blev jag nyfiken på tygaffären. Var hittar man den? Kram

Sandra sa...

Grattis :)

Ett ögonblick sa...

Hej!
Jag får väl också säga grattis:) och att ni är jättesnygga i ringen båda två! (tycker det är viktigt att matte/husse också är snyggt klädd)
Jag har inte kännt mig lockad av utställningar men det verkar som om ni har väldigt kul..vi har haft lite otur med våra hundar för det har alltid funnits någon form av "deffekt", bråck osv., men det blir väl fler hundar:)
Jag brukar också köpa tyg på Stoff och Stil, fast via nätet, men det skulle ju vara roligt att åka till affären "på riktigt".
Ha det så gott allihop!
kram lisamaja

herman sa...

Ni ser jättefina ut på bilderna! Synd att jag inte kunne vara där och få träffa er alla.
Nästa gång...