fredag 19 mars 2010

Visst är väl mars en vårmånad???


Vårmånaderna är vad vi fått lära oss mars, april o maj.
Nu är vi inne i halva mars och det måste vi så klart bevisa att det är vår.
Abbe som är värsta badgalningen gjorde den riktiga badpremiären idag.
Athos var inte dålig han heller medans Teo hamnade nog mest av misstag i vattnet.
Kul hade vi iallafall!!!















Tror ni att jag vågar???

Abbe funderar en liten, liten stund!!!















Ska jag eller ska jag inte!!!

Men efter en liten, liten stunds funderande så...















...simmade han iväg!!!

Stannade upp för ett ögonblick och filofiserade
en stund i det ..... vattnet!!!















Abbe "ishund"!!!

Athos trodde han var lätt som en fjäder!!!
Han gjorde ett tappert försök att gå på isen.
Titta här:


Här på nästa film så visar vi vilka "galningar" vi är!!!


Men oj, vad roligt vi hade!!!

Vov på er alla!!!

7 kommentarer:

Elons matte sa...

Usch, det ser så kallt ut...brrr !
Athos tror nog att han är en cocker han också : )
Stackars Abbe som inte kom upp först och pep, kraken, men det löste sig ju galant : )
Hälsningar Elons matte

Anette sa...

Hua vad kallt det ser ut.......
Dina killars er helt oberörda ut över kylan. Härligt att se hur kul de har =)
Kram

herman sa...

Efter att ha oroat mig över att Herman ska gå genom isen, dra på sig lunginflammation, vara lite halvgalen, så lutar jag mig tillbaka i fötöljen efter att ha sett era filmer och bara slappnar av........:)

Carina sa...

Hyyyy vad jag fryser när jag ser deras badande men ett vårtecken helt klart.

Madde sa...

Som sagt ett vårtecken, men brrr så kallt. Frös dom inte när ni kom hem? / Madde

Susann Larsson sa...

Va det ser härligt ut. Längtar efter lite värme så att jag kan bada med Victor. Anton är en riktig badkruka, doppar bara fötterna;)

Sandra sa...

Vilka badglada vovvar :) ha,ha,ha...roligt att se dem fara fram på isen :)