måndag 21 maj 2012

Tjena.....

...Teo här!!
Idag har vi besökt min gammelmatte och min söta dotter Fiona!
Så här har ni oss på rad......
Melvin, jag och Fiona!
Puss på dig lillsyrran!
Puss tillbaka då storebror!!
Syskonkärlek på hög nivå!!
Det är alltid lika mysigt att få hälsa på hos gammelmatte......vilken tur att hon bor så nära.
Tack för gott fika hälsar matten och kelstunden med både två och fyrbenta!!
Självklart så var Vilgot och Abbe med hos gammelmatte...dock ej på bild som ni ser!

VOV PÅ ER ALLA!
/Teo!

9 kommentarer:

Arlo sa...

Åh att få träffa sin syrra! Jag träffar aldrig mina syrror...eller brorsor.

Team Nelson / Ordringen. sa...

Avis på er som får träffa syskon.
Nelson

Ludde sa...

Wow, vilken syskonkärlek! Teo såg allt rätt stolt ut... Kramis!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilken söt syster du har Melvin :)Förstår att det är kul att åka och träffa gammelmatte :)

Kram

Emma o Malte sa...

Gud så lika du och din syster är Melvin!!

cockettsriccardo sa...

Vilka söta bilder!
Syns ju att ni e syskon å e lika stiliga pappa Theo.

// Ricco & Alfons & Towe

Eva sa...

Låter mysigt med syskon-/barngos!
Hälsa Abbe att det är tur att hans mörkrädda matte inte kan se Assar just nu...
PUSS gänget!

Christina Klosterberg sa...

Så sött!

Jenny o Brio sa...

Lillasyster är lika söt som ni andra ser jag :)