lördag 20 mars 2010

Dan före dan!!!!


Imorgon ska jag visst till en utställning i Malmö.
Matte har dessutom varit helhispig idag.
Nu ikväll har hon putsat, kammat, badat och fönat mig hur mycket som helst.
Till skillnad mot Abbe så gillar jag ju det.
Tur är väl det för matte!!!
Hur det än går imorgon så är jag och kommer alltid vara mattes kelgris!!!
Det är väl ändå det viktigaste???















Jag själv, mattes älsklingskelgris!!!

Gör jag inte succe inne i ringen så kan jag säkert charma många utanför med denna outfit!!!
Håll med om att jag är snygg!!!













"Teo the leopard man"!!!

Vov på er alla!!!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Jättestort lycka till i morgon! Han är så otroligt vacker!

Sandra sa...

Du är ju bara för söt:) du kommer charma båda utanför och inne i ringen det kan jag lova :)

Elons matte sa...

Teo, du är hur snygg som helst ju. Lycka till imorgon och matte, var inte nervös. Detta går bra ska du se.
Hälsningar Elons matte

Carina sa...

Han är så fin!!!