söndag 20 februari 2011

Kom, så busar vi lite!

Ja, de där två håller igång med sitt busande.
Att de skulle ha så kul tillsammans hade jag aldrig kunnat föreställa mig.
Kom igen nu då!

Far och son har mycket roligt ihop även om Vilgots matte Bella betyder allra mest för Vilgot.
Teo kan även snäsa åt sin son ganska ordentligt vilket han visat nu ett par gånger och det när Teo äter.
Det låter ganska otroligt då Teo inte är nån matglad grabb. Men när han väl är hungrig och äter så vill han ha sin mat ifred. Och så ska det väl va!
 Farsan måste ju få säga ifrån nån gång också!

Som ni ser kan faktiskt farsan Teo se riktigt farlig ut.
Jepp, jag kan faktiskt se lite läskig ut.
Men...
spana in denna min istället!

Ja, den var då inte att leka med goa underbara Teo.

Att du skulle ta dig an din son så bra trodde man inte de första veckorna då du tyckte Vilgot var den läbbigaste i hela världen.
Du o jag farsan!

Jag som matte till Athos, Abbe o Teo och "mormormatte" till Vilgot är otroligt glad över er grabbar.
Ni  finns där alltid för en hur man än mår och just nu behöver jag er extra mycket.

/Er matte

15 kommentarer:

Boubou sa...

Shit vad farlig du ser ut! Fast inte på sista bilden då..

skapa och inreda sa...

Stor värmande kram till dig från mig.
Jag är så glad över min lilla valp, skulle vara roligt om vi kunde träffas om någon vecka och bara prata hund :)
Annika

Ludde sa...

Mysigt att Teo tar så väl hand om Vilgot. De ser verkligen ut att trivas med det... Kramis!

Jenny o Brio sa...

Den minen har jag inte sett på Teo förut.
Härligt att du fångat det på bild :)

Hanna aka Lilla My sa...

De ser ut att trivas ihop :)

Malin sa...

Underbara bilder! Här är det likadant, Alice som inte leker alls längre leker med sin dotter mest hela tiden, dom har ett speciellt band som är härligt att se!
Kram

Sofie sa...

Vad härligt att de gillar varandra. Här hemma gillar barnbarnet och mormor varandra extra mycket. De ligger ofta tillsammans och gillar samma saker.

Katarina sa...

Vad underbart! Det blir verkligen något extra eftersom de är just far och son!
Kram till dig!

Sandra sa...

Så kul att det "klickat" så med far och son...häftigt! tyr sig Vilgot mer till Teo än de andra hundarna? StyrkeKRAM till dig :)

Dolores sa...

Härligt att se eftersom de tidigare bilder som vi har sett på dina hundar är att Theo inte alls har lekt så mycket såsom Athos och Abbe har gjort. Nu har hans lille son fått igång honom :) härligt!! Underbara hundar har du och visst är det gott att ha dom när man mår lite sisådär.

Eva sa...

Tycker allt det är toppen att Teo faktiskt kan säga ifrån! Har uppfattat honom som lite "mjuk" (inget fel i det!) så han kanske kunde blivit "överkörd" annars. Jag funderade lika vad gäller Jesper när Assar kom, men det har ju löst sig helt ok.
Hoppas verkligen killarna kan få dina tankar åt andra håll! KRAM!

Christina Klosterberg sa...

Vilken duktig pappa, härligt att se!

Carina sa...

Oj vad rädda vi blev fniss. Det är ju en omställning för Teo också med ett nytt litet kryp som far omkring överallt utan att man har någon koll på. Teddy gör likadant med sin mat. Äter den helst inte förrän någon annan visar intresse för den och då kan man morra tíll och äta den med adnra hunden derglandes bredvid=). En härlig vecka på er KRam

Anonym sa...

Ni e ju bara för underbara humle å dumle eller piif å puff.
Jo då vi var i fredags hos vetrinären i Näsum fast klockan 13:00 och en snabb sväng hos Birgitta innan för hon skulle jobba sen!
Hoppas vi träffas där någon gång under våren!
Kram till er!
// Ricco & Alfons å Towe

Lisa sa...

Underbara bilder som vanligt, härligt att komma hit och njuta av dem. Inget roligt att känna sig nere men är övertygad att dina pojkar kan värma upp dig igen.
Många kramar från Lisa och mina pojkar