torsdag 18 februari 2010

Teo ökar!!!


Buhh!!!















Jag skrämde er väl inte!!!
Det är ju bara jag, Abbe!!!

Teo blir allt större o större!!!
På ganska exakt tre veckor har han ökat 0.6 kg i vikt.
Med den suveränt goda maten han fått de senaste tre veckorna har gett resultat kan vi lova.
Tack snälla Anette för att vi fick tipset och att vi dessutom får köpa detta smaskiga foder hos dig till vår Teo.
Efter det trevliga besök vi hade i Johannishus i en hundbutik, (om ni kommer ihåg då matte och Abbe o Elofs matte handlade så mycket)så har Teo stadigt ökat i vikt.
Från 10,5 - 11,1 kg.



















Ser ni!!!
Jag tänkte bli en stor kille ändå till slut!!!

Efter att matte kommit hem från jobbet så gick vi en långpromenad på över två timmar även idag.

Vi gick över ån på en hängbro...















Teo på hängbron!!!

... och vi hittade efter bron i snön resterna av en fågel.
Vilken fågel kan vi inte säga, men hade husse varit med så hade ni fått reda på det.
















Kan det vara en anka eller en duva eller en ...!!!

Efter en god kvällsmat så blev vi så här trötta och somnade tätt tillsammans!!!















Vov på er alla!!!

3 kommentarer:

Anette sa...

Hejsan
Vad glad jag blir =) Kanon att han gillad den så bra! Ni får höra av er om ni vill ha mera hemlig mat =)Nu blir han extra farlig i ringen...

Kram

Sandra sa...

så skönt att ni har hittat mat som han gillar :) fina kort på goa vovvar som vanligt :)

Katarina sa...

Nu blir man ju lite nyfiken på den goda maten...matte säger att det är tur att vi inte vet vilken mat det är, för då hade jag kanske blivit för tjock.
Gosig helg på er alla! /Nanna