lördag 20 november 2010

Det här hade ni ingen aning om...

...men Teo är fullkomligt hagalen ibland!!
Kolla bara på mig när jag ligger i soffan och Teo har "snottat" mitt ben.
Visst är det synd om mig??
Fruktansvärt säger jag bara!!


















Vadå!! "snottat"!!
Vad menar han med det?
Jag har då ingen aaaaaaaning!!

 


Jag kan ju tycka, är han bortskämd så är han!!
Att benen inte duger, då får han ju skylla sig själv!!!
Mumsfillibabba!!















Faktiskt är det så här:
Är jag kräsen på mat så är det inget vad Abbe är på ben.
Så den mat som Abbe äter duger inte åt mig, men däremot de ben som inte duger åt Abbe duger gladerligen åt mig!!
Är det inte märklig?
Vov på er alla!!
/Teo

6 kommentarer:

Carina sa...

Ni kompletterar varandra med andra ord men att du är lite bortskämd Teo det tror jag vi håller med om. Inte alla som kan äta ute varje dag;) Kram på dig och ett stort vov från Lowa

Jenny o Brio sa...

Men vilken tur att ni kan hjälpa varandra!!! Jag får själv nöta på mina tråkben tills de är slut, om inte kompisen Leya kommer och äter upp dem förstås. Fast då blir jag lite sur faktiskt...
//Elba

Katarina sa...

Vi tycker bäst om varandras ben. Så fort vi får en chans byter vi ben med varandra. Men aldrig att vi har haft tv ben på samma gång...det är en bedrift Theo, hälsar Nanna & Leia

Arlo sa...

Jag får ju inte tuggben längre, eftersom veterinären sa nej till det till hundar med brons-nos! Fast egentligen var jag aldrig så där jätteförjust idom när jag fick heller. Fast det ser häftigt ut med två, Teo! Åsså tycker jag allt ganska synd om Abbe också. Kram på er allihopa!

Eva sa...

Så duktigt med två ben i munnen samtidigt!
Här är ingen så där väldans förtjust i tuggsaker. Assar tar något ibland men de räcker hur länge som helst.
Om du inte riktigt vill ha det abbe - då kan det väl inte vara så förskräckligt synd om dig? NÅGOT måste väl lill-skrutten få i sig?

Sandra sa...

Ha,ha,ha...ni är väl för roliga :)