torsdag 9 december 2010

Gokväll, Abbe här!

Kanske många har förstått så är jag en klurig liten grabb som brukar
passa på när tillfälle ges.
Ikväll när jag satt och spanade i trappan...
Jepp, jag vet vad jag ska göra!!






och såg att matte hade fullt upp i köket, så tog jag chansen.
Yes, jag hinner!!

Jag passade på att sno hennes dator en stund för jag vill bara visa vad
hon gjorde med mig häromkvällen.
Stackars mig säger jag bara.
Kolla så får ni se och höra!!

Och titta på min stackars mage hur den blev.
Värsta flintisen ju!!
Fruktansvärt fult tycker jag!

Men enligt matte hade jag så enormt med tovor på
magen, under armarna och på bröstkorgen så det fick
bli helrakning.
Hon försökte förtvivlat att kamma ut tjorvorna men
insåg att då hade hon aldrig blivit klar med stackars mig.
Tur att jag inte gillar utställningar säger jag bara för då
hade jag åkt ut med buller o bång!!
Inte kan man ha flintfrissa under magen på en utställning.
Fast jag kan faktiskt hålla med matte nu efteråt att det
är så skönt att slippa de dumma tovorna.
Dessutom så älskar hon att kela min mjuka mage för den
känns som sammet säger hon.
Och jag älskar när hon kelar min flintmage.
Så väldans synd om mig är det inte ändå!!

Vov på er alla!!

13 kommentarer:

Arlo sa...

Men vilka intressanta ljud du har för dig när du blir kammad!!! Jag låg och sov i bian när matten började spela din film och jag kan inte få en lugn stund nu, jag letar så efter dig! Du, den där magen skulle jag inte visa för brudar. Jag vet inte vad dom tycker om sånt. Bra att din matte vill gosa med din mjuka magge i alla fall!

anette sa...

Tycker du blev såå fin så Abbe <3 <3 <3
Det är inne med kortklippt nu...

Kram

Lyckopiller sa...

Här gillar vi nakna magar ;D

Carina sa...

Caspian hälsar att han är nästan lika fin under sin mage en perfekt vinterfrissa=) och Tindra kommer snart att se lika dan ut så du är varmt välkommen i flintisgänget.

Eva sa...

Din mage är fortfarande supedupersöt!!!
Men det var attans vad många ljud du har för dig! Tur jag kör med hörlurar annars skulle väl J och A göra Rudi sällskap och börja leta...
J hälsar att tovor är väl ingen match! Jättemysigt när matte pysslar om en sådär!! Han riskerar definitivt inte rakad mage pga ljud iaf:)
A däremot...
Massorpussar!

Katarina sa...

Du låter precis som mej, Abbe! Är vi månne släkt...
/Nanna

Susann Larsson sa...

Så där låter jag också, ibland värre! Jag hatar tovutredning!!/ Victor.

Cockerflickan sa...

Jag har också fått en del tovor nu när det har fastnat snö i min päls. Tyvärr ligger jag inte lika fint som du Abbe när matte skall fixa dessa./ Selma

Ett ögonblick sa...

Så kommer det att bli här också, ja inte på mig utan på minst två av de fyrbenta. Är det snö och väta som gör att det blir tovor med en gång? Vi tycker i alla fall att det är jättejobbigt, både att ha dom och att ta bort dom. Abbe låter precis som Django...klagovisan.

Trevlig helg önskar vi er!
kram lisamaja

Elba sa...

OJ, vilken klagosång!!! Jag lider med dig Abbe! Jag gillar inte heller utredning av tovor. Fast min matte påstår att jag inte ska klaga, jag har ju ovanligt lite päls att få tovor i, för att vara spaniel alltså...

Malin sa...

Hon är ju bara snäll ju Abbe och du blev verkligen jättesöt med en gullig pussmage ;-)
Kram

Anonym sa...

Du är ljuvlig Abbe! Är det månne lite njutningsknorr ;-) du tillhandahåller (din luring) med matte alldeles för dig själv... /ej hundägare

Sandra sa...

Freija busvisslar...fintis frilla tyckte hon var coolt...hon undrar om det bara passar på killar eller även tjejer kan ha fintis frilla...flin