lördag 25 december 2010

Vi har träffat snälltomten!

Här är snälltomten som kom hem till oss igårkväll.
Visst är han väl söt!!
Vår snälltomte Tomten!!

Hej snälltomten!


Välkommen in i vår stuga!


Vill du ha en strumpa??



Nähä, det ville du visst inte!
Då sätter jag mig i ditt knä istället!


Är det riktigt säkert att du inte
vill ha min strumpa?























Då kramar jag dig istället!!


Och gensast var den brune lille avundsjukan där också som en
liten raket.
Men hallå!
JAG vill ju också krama snälltomten!

























Ja, tomten som kom hem till oss var en riktig snälltomte.
Vi tror faktiskt på tomten.

Husse filmade när Athos kramade tomten igår.
Alla skrattade och var så glada för att Athos gillade tomten.
Tyvärr hade de glömt att tända taklampan så filmen är lite mörk.
Om ni vill kan ni titta på den här.

Hoppas ni också fick träffa snälltomten igår.

Vov på er alla!

13 kommentarer:

Arlo sa...

Det var attans roligt att se er och tomten, jag skulle också ha gett honom en strumpa om jag varit vaken när han kom till oss!

cockettsriccardo sa...

Hej Hej Va härligt med snäll Jutomte Ricco var vädigt avvaktande men tror det var för Mammas & pappas Hundar skällde rent hysteriskt konstig.
Det var en skön Julafton nu är det skönt att bara ta det lugnt å mysa .
Ha det så gott!
Vo vov Ricco & Towe

Sandra sa...

Ha,ha,ha,ha...skrattar så tårarna rinner...så himla kul det ser ut när Athos först kommer med strumpan och ger....och sen när tomten säger "jag har inte fått en enda kram" så kramar Athos om honom...perfekt taming :) sen tycker jag det ser väldigt roligt ut när tomten går på knä in i huset....fniss...
GOD JUL

Lisa sa...

Ja Athos vet hur man smörar för tomten så att man får fina fina paketer av honom!!!
Hoppas ni får en fortsatt skön julhelg.
Hälsningar Lisa och pojkarna

Elon sa...

Det var en rolig tomte, förstår att ni gillade honom grabbar. Men han höll ju på att inte komma in först....
Blev tokig i vår tomte med. Hälsningar Elon

Jenny o Elba sa...

Det var en kort snälltomte :) Mer välkomnande än Athos kan man nog inte vara!!! Härligt att se!

God fortsättning!

Sanna, Sammy och Sheila sa...

Vilken underbar video på Athos när han kramar tomten!!

Ett ögonblick sa...

Vilken underbar liten snälltomte ni hade...

God fortsättning på julhelgen till Er alla från oss alla.

Eva sa...

Gulle dig, Athos!!!
Åh så gärna jag skulle komma hem till dig och få en kram!
Och skulle tomten ha svårt att hinna nå't år kan han ju be dig hjälpa till! Du kan ju det där med att ge bort saker:)
Konstigt att han inte tog emot strumpan...
Säg åt matten att ge dig massorpussar från mig!

Malin sa...

Ni som varit så snälla, så klart fina snälltomten kom till er! Vad mycket kärlek han fick, han måste ha blivit jätteglad!
Kram

Marie sa...

Så bra att det kom en snälltomte till er snällgrabbar! Vi fick inget tomtebesök, fast vi har varit snälla! Fast snälltomten hade lämnat lite klappar till oss så vi har redan förlåtit honom. Kanske hann han inte komma till oss eftersom Athos kramade tomten så länge.
VOV VOV från Cockerkillarna

Unknown sa...

Gud så jag skrattade.
Härligt med goldenvovvar.
Dom är sååå sociala och givmilda.
God Fortsättning......

Madde o Teddy sa...

Vilken härlig tomte och vad glada ni blev ; )