fredag 3 december 2010

Vems...

...spår är detta?
Kan det vara ......grabbarna boys??

















Kan det  kanske vara mina?
Snömonstret Abbe!!



Eller kanske det kan vara mina?
Lyckliga kungen av grabbarna boys som precis fått
en kärleksförklaring av söta Zamantha!!


Haaa! jag tror det är mina!!
Grabben med fart i!!

Tjohoooo!!
Det var ju våra!!
Akta er, här kommer viiiii!!


Vi har ju varit på Sternö i eftermiddag och haft röj både i skogen
o vid havet.
Och nu vill vi bara önska alla underbara bloggvänner o alla andra...
 härlig helg på er!!



Vov från grabbana boys!!

15 kommentarer:

Sandra sa...

Goa snömonster :) Freija spanar in de små men Z:a har BARA ögonen för Kung Athos :)

Kylle sa...

Härligt! Ha en bra helg på er

Arlo sa...

Snöröj med grabbarna! Härligt! Ha en underbar helg ni också!

Susann Larsson sa...

Ha en härlig helg ni också!

Elons matte sa...

Abbe ser verkligen ut som ett litet snömonster : )
Så söta de är alla tre

Carina sa...

Tänk vi gissade vems spår det var. Lowa påstor hon tog det på lukten:) Ligger här bredvid mig för att kunna spana in snyggingen.Kram och en underbar helg på er

Eva sa...

Ni är världens underbaraste grabbar spm gör väsrldens fr'naste spår!!!!
Matte säger hon bara vill ha er HÄR coh pussa, pussa PUUUUUSSSSA!
Under tiden pussar hon på oss:) Alldeles utmärkt!
Jesper och Assar

Katarina sa...

Haha, vi gissade också på er!
Kramar från snömonstret Nanna och tjejen med fart i Leia!

Elba o Jenny sa...

HÄRLIG snöhelg på er också!!!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilket härligt snöröj grabbarna har :) Och vilka kanon kort du tagit :) Du är verkligen duktig med kameran.

Ha en skön helg.

Team Nelson / Ordringen. sa...

Otur,sa kommisarie Nelson. Ett fall för mig som redan är uppklarat. Jag som vill ha just sådana här nästan omöjliga uppdrag.
Glad ändå för er som kom på den rätta lösningen
Nelson vid hundpolisen.

Malin sa...

Ni har det bra ni grabbar! Hoppas ni oxå får en bra helg!
Kram

cockettsriccardo sa...

Vilka härliga bilder hundar som Racer runt i snön kan det bli bättre?
Ja ni e ju verkligen ett gäng snygga killar .
Matte vill med ha så fin overall till Ricco.
Vilken Stl har Theo?
Ha en fortsatt härlig vinter kväll!
Förstår att Zamantha spanar inn stilige Athos.
Måste berätta Var med Simon han skulle prova ut Frack till studentbalen å va stolt jag var å se honom bli klädd ja tårarna kom så blödig är jag men det var så stiligt stod skyltar att man inte fick fotografera. så lydig som man är så gjorde jag det inte men sa till han som plockat fram kläderna att det skulle man fotat så sa han att det kunde varit okej. Det var säkerhet för klänningar de hade det uppe.
Kram Från oss!!

Unknown sa...

Fullständigt underbara bilder.
Sånt här saknar jag enormt mycket utan hund.
Ha en bra söndag.
Tazz o Kram

Boubou sa...

Snörace är kul! Härliga bilder!