måndag 14 mars 2011

Dagtjuven...

...har slagit till hemma hos oss idag.
Kolla här vilken röra dagtjuven har ställt till med.
Rena rama soptippen ju!

Vi skrev ju häromdagen att vi alla har vaktat om nätterna och inte en endaste natt-tjuv var i sikte.
Därför slog väl tjuven till mitt på blanka dan istället.
Och varför matte lägger in en bild på självaste vår grabb Abbe kanske alla kan räkna ut.
Men jag haaaaar ju ingen aaaaaaning vad som hänt!

Nu ljuger han allt den snacksaliga röda soprotaren!

Vov på er alla!

17 kommentarer:

Sandra sa...

GAPFLABB och BUSVISSEL från FREIJA....ps Abbe vill du bli ihop med mig?....du är ju bara för Cool :)Kram Freija...ps Z:a hälsar till Athos

Carina sa...

HEJA ABBE hojtar Caspian som också varit dagtjuv idag hm kan det ligga i släkten=)

Kylle sa...

Abbe du är så häftig

Carina sa...

Har ni lust på söndag så kom gärna till Hovdala där vi ska träffas bla Freija o Zamantha,Viktor,Ceasar,Valle.Boris och flera till vi ska gå en promenad och bara umgås. Blir ju lite bloggträff=) Hade varit superkul om du och gänget kommit och du kunde fråga om Marie och hennes godingar om de också ville komma. Vi ska träffas kl 12,00! Kram

Arlo sa...

Abbe, om det verkligen är du, så ligger du inte på latsidan, dag eller natt. Strongt gjort att pyssla så utan att bli upptäckt. Respekt, grabben!

Jennie sa...

Hej!
Jag vet inte hur han lyckas men ha är
så himla söt när han fomar munnen så!
Kram Jennie

Boubou sa...

Haha! Vilken soptipp..! Du kanske kan lära dig och städa också..? ;)

Team Nelson / Ordringen. sa...

Ett fyrfaldigt skall till dig.
Hehe hälsar en impad Nelson

Sandra sa...

Zamantha & Freija hälsar KOM!!!!!!!!! :) Hovdala på söndag klockan 12 EN RIKTIG DEJT!!!!

Ludde sa...

Hm! Stackars Abbe! Inte lätt att ta sig fram när dom ställer ostadiga papperskorgar i vägen... Kramis!

Eva sa...

"Varför har inte MIN matte nå't så kul på golvet????" hojtar A. "Kan ju finnas skäl till det..."svarar matte.
Och inte visste jag att du kan blåsa såpbubblor! BRAVO Abbe!
(Och vi blir SÅÅÅ avis på promenad med alla dem!)

Elon och Linus matte sa...

Vi har exakt samma problem just nu och jag är så depp. har skrivit på bloggen om det. Inget kul !

Dolores sa...

Ha,ha precis i min stil! Tänk vad vi kan hitta på :)

// Voff Perla

skapa och inreda sa...

Men oj,oj vilken röra :)
Det gäller att passa på förstår jag.

Katarina sa...

Fniss! Vilken underbar bild på buskillen!

Sofie sa...

Men vad fint han har gjort :)) Verkar ha haft väldigt skoj

Unknown sa...

Ajajajdå.. hm........ :-)