fredag 25 mars 2011

Farsan, matte o jag!

 Vilket härligt väder det varit i några dagar trots det blåst massor och vi har tillbringat mycket tid utomhus.
Som ni alla kanske har förstått så trivs farsan o jag mycket bra ihop.
Häromdagen lärde farsan mig att man faktiskt kan gnaga på ben tillsammans, rent av på samma ben dessutom.
Får jag lite också?

Visst får du det!

Börja du på den sidan!

Tack farsan!

Annars så är jag sjukvakt åt min alldeles egna matte. Hon har ont i halsen, öronen och mycket hög feber. Igår hade min älsklingsmatte 40,3 grader.
 Inatt har vi varit vakna mycket för hon har varit så ledsen och jag gör allt för att göra henne bra igen.
Min matte o jag!

Idag vet jag ännu inte hur dagen blir för matte sover.

Trevlig helg och vov på er alla.

/Vilgot
Så klart önskar resten av grabbarna boys er detsamma!

14 kommentarer:

Arlo sa...

Stackars din matte, Vilgot! Åh, vad vi hoppas att hon snart blir jättepigg igen. Men till dess är det bra om du kan slita dig från farsan ibland och ligga och trösta henne. Hon frisknar så klart mycket snabbare då! Ha en skön helg!

Drömflocken sa...

Stackars matte! Hoppas hon snart blir bra
Krya på dej Vilgots matte

Sofie sa...

Härligt att du och farsan är så bra polare. Här gillar jag min mormor extra mycket. vi är så lika :)

Hoppas att din lillmatte snart blir bra igen. Det låter inte så kul att ha så hög feber.

Eva sa...

Stackars stackars din matte! Ont i öronen är hemskt! Och så hög feber är också förskräckligt!
Men du ser ut att klara din debut som VAM:are alldeles utmärkt! Det är ju ett Mycket Viktigt Uppdrag!
Hoppas hon blir snabbt frisk!
Kram till henne och PUSS till dig o de andra!

Ett ögonblick sa...

Det är så mysigt att se att ni funnit varandra så, du och farsan.
Pussa på din matte extra mycket nu så att hon blir frisk fort. Det är jobbigt och tröttsamt att ha så hög feber, så du får leka med farsan och sova och gosa hos matte.

Trevlig helg till Er allihop!
och en extra krya-på-dig hälsning till din goa matte från oss allihop/lisamaja

Lisa sa...

Sån tur att din matte har dig Vilgot.
Inte alla som har en sån go medicin när man är sjuk.
Kramar från Lisa och pojkarna

Anonym sa...

Krya på dig Bella! Vilgot kommer säkert ta hand om dig och få dig frisk snabbt:-)!
Kramar från Emma och Malte (Vilgots brorsa)

Carina sa...

Tur att hon har dig som muntrar om henne och värmer hennes säng. Vet precis hur trist det är att ligga sjuk. Hoppas hon snabbt piggar på sig igen!

Ludde sa...

Stor sympatipuss till matten, och killkramar till dig, farsan och de övriga i flocken!

Christina Klosterberg sa...

Dina hundaar är så rara mot varandra! Söta bilder.

Katarina sa...

Vilken tur din matte har som har dig! Hoppas hon mår lite bättre nu!

Sandra sa...

Stackars matte :( tur hon har dig som kan pyssla om henne lite extra. KRYA PÅ SIG KRAM PÅVÄG!!!

Unknown sa...

Naaaaaaw så sött.
Krya på dig Lill-Matte

Team Nelson / Ordringen. sa...

Ni är så mysiga. Ta hand om matte nu. Det behöver hon med så hög feber. Kul med en sån härlig farsa.
Nelson