torsdag 7 januari 2010

Här har det inte hänt något alls direkt men skriver några rader ändå.

Idag har det känts som måndag fast det är torsdag.
Imorgon är det äntligen fredag.
Det är något speciellt med fredagar tycker jag.
Jag ska jobba imorgon också och som läget är just nu så har jag inget jobb inbokat framöver.
Lite jobbigt är det att inte kunna planera någonting.

Idag efter jobbet hämtade Nicke mig.
Han hade slutat tidigare idag så han hade hundarna med sig.
Vi åkte direkt ut till Sternö igen och gick en runda innan det mörknade.
Det är något speciellt att promenera där ute med havet precis inpå sig.
Tyvärr hade jag inte min kamera med mig så det blev inga bilder från dagen.
Jag tog kort med min mobil på grabbarna i bilen innan de fick hoppa ut.
Och det blev som vanligt full fart på dem när de fick hoppa ut.







Förväntansfulla grabbar.


En vanlig torsdag när man jobbat hela dagen så hinner man inte så mycket mer än att rasta hundar, laga mat och damsuga.
Så är det för alla kan tänka.
Här kommer däremot lite gamla blandade bilder på grabbarna boys.














Ha det så bra.

1 kommentar:

Sandra sa...

vilka fin kort på fina vovvar :) Hur får du dem till att sitta så fint utan att hoppa ur bilen?...Zamantha stannar tills vi säger "varsågod" men Freija pressar sig och lyckas för det mesta klämma sig ut på något sätt innan vi hinner stoppa "vilden"