måndag 19 mars 2012

NU HAR JAG.....

....jag tagit mitt pick o pack och flyttat hem till grabbgänget Grabbarna boys!!
Där trivs jag redan efter bara några timmar som fisken i vattnet....faktiskt känns det som jag aldrig bott någon annanstans i mitt 8 veckors långa liv!!
Jag har redan intagit soffan......
 på min lilla filt!!
Där satte jag genast tänderna i min nya......
leksaks-ko som min matte.....

köpt endast till mig.
Jag har även lattjat runt på mattes rum, fått ett nytt halsband, ätit, kissat o bajsat ute.....
och provsuttit hennes matta!!
NATURLIGTVIS så ska jag lära mig i tid för vi är ju......
GRABBARNA BOYS!!
(och den gula flygande bollen fick även vara med på bild som ni ser)

Vov på er alla!!
/Melvin!

24 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Välkommen hem Melvin :) Du ser verkligen att passa perfekt tillsammans med alla dom andra Grabbarna Boys.
Du är verkligen en riktig sötnos.

Se nu till att hålla igång familjen nu så dom inte slöar till ;)

Kram

Emma o Malte sa...

Så härligt att du redan trivs som fisken i vattnet, men man kan väl inte annat än trivas hos Grabbarna boys!! Du kommer få det helt fantastiskt bra där! Men så undrar vi en sak, när får vi träffa dig nu då??

Malin sa...

Jättesöta! Nu längtar vi efter Melvins brorsa nämligen Charlie blåsippa! Hämtar på lördag! Känns som 100 år! Vore kul att hålla kontakten, Med vänlig hälsning, Malin

Siriosmilla sa...

Vilken sötnos! Hoppas att ni kommer att trivas tillsammans allihop!

Carina sa...

Som jag väntat på en uppdatering ikväll=) han är ju så söt så det inte är sant vilka ögpn!!!! Världens bästa gäng har han ju fått flytta hem till. Varmt lycka till med honom!

Katarina sa...

Men, så söt han är!!! Vilken lycka - för honom och för er!
Kram

Dolores sa...

Han ser ljuvlig ut! Men med en liten räv bakom örat ;) Han passar redan in i "The gang"
Många snuffar och nospussar till den lille spjuvern
Kram

Ludde sa...

Men hallå! Välkommen! Nu tror jag det blir ännu mera liv i luckan. Visserligen är det nog ganska livat redan, men du ser ut att kunna hålla igång gamlingarna... Kramis!

Unknown sa...

Shit, vad små dom är. *ler*
Otroligt söt.
Lycka till Grabben i nya familjen.
TAzz och Kram

Rudi o matten sa...

Välkommen allra sötaste Melvin! Dig kommer vi alla ha ha mycket skoj med, det syns ju lång väg! Vilket gäng!

Vi i Kasperian sa...

Så härligt fin han är, så so´, så go´, så go´
Och så bra han redan trivs!
Sista bilden - helt enkelt bara ljuvlig!! Den också. :D

Jag blev förresten så inspirerad så jag fick matte att plocka fram några valpbilder på mig också. :)

Lyckopiller sa...

Välkommen sötaste Melvin. Ser fram emot att följa dina upptåg med de andra grabbarna.

Eva sa...

Häller med Carina! De där ögonen!!! Men det syntes ju så fort du öppnat dem:)
Undrar förresten vad du gjort med farsna och brorsan? (Ja, den halva då:D) De ser bra trötta ut på sista bilden! Men det är nog lika bra de vänjer sig för nu lär det bli ännu mer skoj hos grabbarna!
PUSS på dig lille supersöting!

tingeling45 sa...

Välkommen Melvin du är så söt.

Puss från oss tjejer

Magnolia och Wiola

Jennie sa...

Välkommen till Mörrum Melvin!
Så roligt du kommer att ha det med Grabbarna och deras familj! Det ska bli roligt att lära känna dig!
Kramar Jennie och Stella

Drömflocken sa...

Välkommen Melvin!
Ska bli kul att följa dej i ditt nya liv med Grabbarna

Hanna aka Lilla My sa...

Vilken ljuvlig liten chokladpralin <3

Madde o Teddy sa...

Åh vad söt!! Lycka till med honom.

/ Madde o Teddy

Malin sa...

Välkommen till gänget Melvin, här kommer du att trivas som fisken i vattnet!
Söt som socker är du och det ska bli spännande att följa din och mattes resa i utställningsringen (bla)
Kram

Christina Klosterberg sa...

Wow - en ny fotomodell till agenturen Grabbarna Boys. De som alltid blir så bra på bild, eller har en matte som ser till att de blir bra på bild! Önskar Melvin all lycka till i sin nya härliga flock!

Sandra sa...

Snacka om att du kommer få det toppen lilla vän...bättre hem finns nog inte för en cool grabb som du :)

Kristina sa...

Finns bara ett ord: LJUVLIG!

Kram & lycka till <3

Sofie sa...

Oj oj oj vilken liten goding. Nu har vi totallt missat nått känner jag.

Jenny o Brio sa...

Välkommen Melvin! Du är sötare än socker :)