lördag 10 mars 2012

TRASSLIGT VÄRRE!!!

Idag har det minsann varit trassligt värre ska jag tala om....eller är det så att jag är med och kanske i vägen en aning för mycket ibland!!!
Men jag älskar ju att vara i centrum......mest hela tiden faktiskt!
-Vad konstigt det känns!
Mattarna och hussarna har idag haft värsta avverkningen i trädgården idag för att nu är det vår säger dom......hoppas verkligen att de talar sanning bara.
Jag råkade under avverkningen på nåt märkligt sätt trassla in mig i den nedklippta klematisen....hur har jag ingen aning om.
Jag gjorde dock mina försök att trassla ut mig....
på egen hand!
-Vilgot....vad gör du egentligen???
-Vad F.....N tror du?
-Vet ej.....men vill du busa boll med mig?
-NEJ...jag kan faktiskt inte!!
-Nehe....varför inte då då?
-Nu går jag.....han fattar ju absolut ingenting!!!
Utrasslad ligger jag nu och sover i soffan efter den ganska trassliga dagen idag.
Hoppas nu alla är nöjda där ute att Loreen vann melodifestivalen....det är iallafall vi.
Vov på er alla!!
/Vilgot!

10 kommentarer:

Vi i Kasperian sa...

Vi är också jättenöjda att Loreen vann.
Himla tur att du lyckades trassla fram dig till slut, Vilgot! Hade inte varit roligt att ständigt släpa runt med en klematis!

Ann-Margret o Vinja sa...

Men oj då vilken trasslig dag du haft då Vilgot, vilken tur att du kom ut det där trasslet till slut :)

Är också nöjd att Loreen vann.

Kram

Jenny o Brio sa...

HAHAHA! Det är inte lätt Vilgot, mne å andra sidan behöver du inte leta länge för att hitta en pinne att gnaga på. Söt är du så det förslår, även i blomrankor av äldre datum.
Så härligt det ser ut med våren! Här är det mycket snö kvar än. Men vi kommer väl ikapp såsmåningom :)
Ha en härlig helg!

Emma o Malte sa...

MEN, vad tusan har du råkat ut för egentligen!! Det ser inte skönt ut att ha det där i pälsen! Fast det kan ju iof vara bra o ha om man vill gömma sig för matten :-)

Sofie sa...

Hahaha ibland ska man inte vara för nyfiken helt enkelt :) Kul att du fick det på bild också.

Christina Klosterberg sa...

Men lilla gubben så;) Tur att det inte var en puli i det där Trasslet!

Eva sa...

Undrar hur det blivit om det fått sitta kvar? Kanske hade vi fått sjunga "Han har blommor i sitt hår" om ett tag då? Hade blivit attans tjusigt tror jag:D
Fast du ÄR ju redan tjusig och söt förstås!
Här har jag förstått vem som vann fast jag inte vet vem det är, om ni förstår. Jag är en så'n där tråkmänniska som inte orkar titta på den där festivalen...
PUSS gubben! Hoppas det är mindre trassligt idag. (Men du är säkert bästast på att hjälpa till! hälsar A. För det är han nämligen!)

Ludde sa...

Men ojojoj! Det går ju inte att busa boll med en sån trasslig växt som klänger sig fast. Inte undra på att det heter klängväxt... Kramis!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Känner igen mig. Jag är också ivägen i trädgården. Du lyckades ju trassla ut dig ur kletimasiken eller vad den hette och det tycker jag var bra gjort iaf
Nelson

Sandra sa...

Ha,ha,ha...du är för söt Vilgot :)