söndag 25 mars 2012

VÅRA.....

... NOSAR BJUDER VI ER PÅ IKVÄLL!!
Nos nr: 1 är självaste Abbes då han var en så där 8 veckor gammal!!
Abbe-nos!
Nr: 2 är Teos nos.....den näst äldsta nosen i vår flock också den vid ca 8 veckors ålder!!
Teo-nos!
Sen har vi nos nr: 3 som är Vilgots.....den näst yngsta nosen i vår flock vid 8 veckors ålder!
Vilgot-nos!
Och till sist har vi ju nos nr: 4 som så klart är Melvins 8 veckors-nos!
Melvin-nos!
Allt för idag......men inte riktigt slut för vi vill bara tala om att Melvin har ökat 500 gram i vikt på fyra dagar....inte illa kan vi tycka!!
-Jag är ju snart en stor grabb jag också!!
Tur att vi andra inte har den viktökningen........speciellt inte Abbe då!!

VOV PÅ ER ALLA!

14 kommentarer:

Vi i Kasperian sa...

Tack tack, för detta nosiga inlägg! Gullisarna! Allihop!
Klart att Melvin snart är stora grabben, jisses vad han kommer att ligga i för att komma ikapp!! :D

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilka små söta nosar dom har/har haft alla 4 :)
Han växer så det knakar den lille Melvin, snart är han nog i kapp dom andra grabbarna.

Kram

Ludde sa...

Vilka supersöta nosar då! Och vilken supersöt Melvin i vågskålen då! Jag kommer ihåg den högre matematiken när husse höll i mig och stod på badrumsvågen medan matte läste av den. Sedan stod han där utan mig, och sen var det ett fasligt räknande innan dom visste vad jag vägde. Jag fick aldrig plats i nån skål... Kramis!

Eva sa...

HJÄLP!!!
Nu blev jag alldeles läskigt puss-sugen ju!!!
Gullenosar!
Och med den farten blir du snart större än allihopa! Ihop!:)
PUss puss puss PUSS!

Unknown sa...

Nosar är underbara. kram och tazz

Arlo sa...

Tack för dom nosarna! Helt underbara! För att inte tala om Melvin i skålen....

Sandra sa...

PUSS PUSS PUSS PUSS på alla goa nosar!!!!

Malin sa...

Haha, toksöta valpnosar, man vill bara pussa dom! Så fin han ser ut Melvin!
Kram

Elon och Linus matte sa...

Sötaste nosarna nästan i hela världen ju : )
Ibland önskar man att man kaunde vrida tillbaka klockan lite och få "snufsa" igen på de där småttingarna.
/Carola

Emma o Malte sa...

Åhh så söta de är allihop! Nu ångrar jag att jag inte oxå förevigade den där lille nosen på bild..

Carina sa...

underbara pussnosar allihopa<3 jag köpte den på Ekohallen fanns bland hästgrejorna. Heter gödselupptagare. Finns garanterat på fler ställen tex lantmännen.

Team Nelson / Ordringen. sa...

Lyckliga nosar är bästa början på en fin hund.
Det där kom jag på alldeles nu.
Nelson

Christina Klosterberg sa...

Vilka ljuvliga nosbilder man bara smälter!

Jenny o Brio sa...

Åh vilka sötnosar :)
Hur söt är man inte i vågskålen se'n, underbart!!! :)