torsdag 22 mars 2012

Om jag skulle ta......

....och ringa flickvännen Freija och höra vad hon hittpå förnått!!!
För hur mycket jag än har väntat o väntat så.....
vill den där telefonen inte ringa till mig!!
-Så nu.....
tar jag saken i egna händer!

-Jag ringer!
-Hallå.....Freijsan hör du mig!!

-Hur mår du, ska vi ses??
-Snälla söta rara Freija...svara då!!!

-Ska jag hjälpa dig Abbe.....Freija kanske lyssnar på mig istället!!

-Men hallå, fattar de inte nånting......
-Vad jag vet så har vi inga telefonjack ute....jag
blir sau trutt!!!
VOV PÅ ER ALLA!!

12 kommentarer:

Unknown sa...

haha Älskar dina bildserier. Piggar verkligen upp i morfinångorna. *fniss*
Tazz o Kram

Dolores sa...

Ha,ha,ha........
Sitter med ett STORT leende just nu!!!
Kram!!!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Underbart!!! Jag skrattar högt åt er.

Arlo sa...

Men, hur tänker ni? Man KAN faktiskt prata i telefon utan jack nuförtiden! Det vet väl Abbe, det är därför han försöker ringa sin brud! Abbe är modern och smart, tycker jag!

Ludde sa...

Jag för min del tror att Abbe hörs ända hem till Freija UTAN telefon om han bara vill! Kramis!

Eva sa...

(Håller med Ludde:D)

Teo teknikern!:) Men jag hoppas att du kommer fram Abbe! Om inte annat så svarar Frejsan alldeles säkert när hon får se din mattes helt UNDERBARA ilder på dig!
PUSS!

Lyckopiller sa...

Ring ring...bara du slog en signal...ring ring...tystnaden är så total...

Vi i Kasperian sa...

Jag för min del tror på telepati (även om den ibland tar telefon till hjälp).
Tänk, Abbe! Tänk och tänk! Och önska och önska!
Du ska se - rätt som det är så dyker Freijsan upp då!
(Och när hon ser dom här bilderna, då hinner du knappt ens tänka färdigt!!!)

Ann-Margret o Vinja sa...

Hoppas att du fick tag i din flickvän till slut Abbe.

Kram

Emma o Malte sa...

Abbe, du kanske skulle låna din mattes mobiltelefon istället! Då behöver du inget jack och kommer garanterat fram!

Sandra sa...

Åhhhh jag e på väg till telefonen nuuuuuuuuuu

Elon och Linus matte sa...

Stackars Abbe-gubben ! Och stackars matte, det är tur hon har er grabbar, som trycker bort den där nedrans magsjukan. Det är abslout inget trevligt att få den sjukan och man blir matt i flera dagar efteråt, så ni får nog räkna med en ganska urlakad matte ett par dagar framöver. Krya på dig matte och hoppas att det fixar sig Abbe ; )