lördag 1 januari 2011

Du Teo...

...nu ska jag lära dig hur man kan gapa riktigt STOOOORT!
Okej, Athos!















Först så gapar du bara lite lagom mycket!
Menar du så här!














Duktigt Teo!
Ja, det vet jag väl!

Sen tar du i riktigt ordentligt.
Nu tar jag i, ser du det!!















Och till slut avslutar du med det största gapet som du bara kan göra.
Whao!!! jag kan ju gapa precis som du Athos.
















"Spelevinkar" är vad de är de där två men ack så goa säger vår matte.
Hoppas första dagen på det nya året varit bra för er alla.
Själva har vi haft det toppen med mycket utomhusaktiviteter.
Imorgon ska vi nog visa vad matte smög på när vi var ute vid havet igår.

Vov på er alla!

16 kommentarer:

YvvePyvve sa...

Hej så fina vovvar! Hittade din sida via Lisa-Maja. Har haft en labrador tidigare men är egentligen en "kattmänniska". Har skickat din länk till min dotter som älskar hundar och har en American akita.

Gillade fotot längre ner på sidan på en örn. Den var väldigt bra och man ser vingarna så bra. Såg en fågel häromdagen hemma som jag trodde möjligen var en örn. Hade mina läsglasögon på mig och det blev lite suddigt och jag tänkte att *kanske* det var en örn. Men ditt foto visar att det inte! var det. Utan "bara" en ormvråk. Fast inte illa det. Har sett en ormvråk och en duvhök på samma vecka. I utanför köksfönstret. Fint att bo i skogen alltså :-)

Ha en fin vecka med vovvarna!

Sandra sa...

Ha,ha,ha,ha....ni är ju för roliga!

Arlo sa...

Vilken superbra gap-lektion! Nu kan vi alla träna tills vi får till stooora gap alla!

Carina sa...

Fick mig att tänka på Baloo och Mowgli på julafton=)

Lyckopiller sa...

haha..."farsan Baloo ska lära dig allt jag kan" Gott Nyttår pussar från en liten prickig tjej!

Eva sa...

Det är nå't mycket "Balooiskt" över Athos! Det håller jag helt med om:)
Snäll som vill verka lite farlig...

Elons matte sa...

Mina tankar går också till Baloo, "Spana in farsan alltså"
/Elons matte

Elba, Dio och Jenny sa...

Mycket imponerande!!!
Vi måste genast testa!

Lisa sa...

Hejsan!
Önskar er allt gott på det nya året vi har framför oss. Söta bilder på killarna, du är alltid redo med kameran, det gillar vi!!!!!
Jag gillar bilden du la in för ett tag sen på Abbe vi vattnet och istapparna hängande vid sidan JÄTTEFINT !!! Nu är vi nyfikna på vad ni smyger efter så vi återkommer imorgon.
Lisa och pojkarna

herman sa...

Håller med Carina....Mycket likt en scen ur djungelboken.
Gott Nytt År från Herman med familj

Carina sa...

Så en fågel kvittrat=) men tyvärr blir det nog trots allt bara en dröm denna gången fler vill åt samma dröm och vi är nr 2.

Team Nelson / Ordringen. sa...

Tänker på isbjörnar jag,säger Nelson.

Gunilla sa...

Härliga bilder på härliga hundar kram Gunilla

Anette sa...

Gott Nytt År till er alla!
Här njuter vi för fullt i valplådan.
Vilken upplevelse <3 <3 <3
Kram

Tassintryck sa...

ha ha vilka roliga bilder :-)
kram från mig
/maria

Christina Klosterberg sa...

Vilka härliga gap;)Önskar er ett gott 2011!