söndag 30 januari 2011

Världens bästa!

Athos är världens bästa goaste levande kudde.
Varm, mysig och skön hela tiden.
Puss, på dig!!

Trots att Athos kan vara ganska jobbig i möten med andra hundar så är han världens snällaste.
Han är otroligt tålig när Vilgot är och klättrar på honom och vi andra två grabbar t.e.x drar honom i svansen, benen och öronen.
Att vår Athos inte är en cocker spaniel är vi evigt tacksamma för vilket han ibland önskar att han vore.
Då hade vi ju inte haft denna mjuka, gosiga hals att krypa tätt intill.
Världens bästa kudde!!

Hoppas helgen varit bra hittills för er alla.
Det är ju dessutom en hel härlig dag kvar!

Vov på er alla!!

12 kommentarer:

Eva sa...

Tror jag tar tåget direkt! Jag vill OCKSÅ ligga där med Athos som kudde!!!

Tassintryck sa...

En sådan kudde önskar man fler kunde få för det ser helmysigt ut!
kram från mig
/maria

Katarina sa...

Har svårt att förstå hur denna myspys kan vara jobbig i möte med andra hundar... Vilken trygghet för lille Vilgot!

Arlo sa...

Myyysigt värre! Vilgot måtte växa upp till en superharmonisk hund.

Jennie sa...

Idag vill vi gratulera Bella! Hipp hurra på din födelseda!
Kramar Ellen Jennie och Stella

Malin sa...

Det är nånting med Athos, det känns tom genom etern fast jag aldrig har träffat honom, jag förstår att dom andra grabbarna älskar honom, även nytillskottet, lilla Vilgot, har insett vilken klippa han är!
Puss på dig Athos!!

Ps. Grattis matte Bella!! Ds.

Carina sa...

Vad finns det mer att skriva alla fina ord över fina killen är redan skivna. Men en sådan underbar kille inte konstigt att ni ar en sådan harmoni mella nalla hundarna med en sådan klippa till förebild. Nu kommer mina bra överens så det är inte det men riktigt så myser de inte med varandra. Vi ska ut och njute i solen så fort valparna ätit. Kallt och sol =underbart. Kram

anette sa...

Hipp Hurra för Bella idag!
Kram från oss alla i valplådan <3

Jenny o Brio sa...

Vilken värme och kärlek :) Jag blir alldeles glad när jag ser det!

Sandra sa...

Du är bäst Athos...puss från Z:a

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilken liten sötnos Vilgot är :) Måste var tryggt och skönt att vila hos Athos.

Christina Klosterberg sa...

Vilka härliga bilder - det lyster trygghet om dem!