onsdag 26 januari 2011

Exakt just nu...

 ... ser det ut så här hemma hos oss och då ljuger jag inte en sekund!!
Vilgot och Abbe sover tillsammans...
ZZZZzzzz!!

...vilket även Teo gör så klart!!

Undra om det är nåt cockersyndrom tro att sova under mattes stol då hon bloggar runt på datorn!
Vilgots matte och min lillmatte befinner sig i för tillfället i ducshen.
Tröttsamt värre!!

Och den som vill visa alla detta är ju bara jag, Athos som är den enda golden retrievern i familjen.
Som även känner sig lite ensam och en aning stor just nu.
För inte kan väl jag trycka ner mig där bland cockrarna....... suck!!
Då får inte smågrabbarna plats ju!!
Ibland hade jag önskat jag också varit en cocker!

Vov på er alla!

/Athos!

13 kommentarer:

Lisa sa...

Vi tycker att du är stor och stiig kille.
Du får hålla koll på småttingarna.
Våra pojkar, speciellt Aiki drar en djup suck och lägger sig till ro när jag sätter mig vid datan också. Vet väl att jag sitter en stund hihihi.
Kram på er alla

Unknown sa...

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
Inkan håller mest på dig vettu.
*snyft* vad jag saknar goldisvovve

Sandra sa...

Du Athos...jag vet hur du känner...ibland önskar jag oxå att jag var lite mindre så jag kunde rulla ihop mig till en kringla i mattes knä som syrran gör. Men jag gillar att du är stor och ståtlig...passar mig perfekt ju ;) nos puss på dig bästa Athos Fr¨ån din Zamantha

Jenny, Elba o Dio sa...

Go-killar säger vi bara!!!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Athos kom igen! Det behövs stora killar som oss.
Nelson

Elons matte sa...

Eftersom du är ensam Athos, så betyder det ju att du är väldigt speciell...helt klart. En urmysig golden-kille som ser efter de tre små grisar...nej, jag menar cockrarna ; )

Arlo sa...

Athos du är klippan i den där flocken du bor i. Cockrarna behöver dig mest av alla! Du är bäst!

Eva sa...

Du är ju allas idol ju!!!
Och visst kan du väl klämma ner dig lite grand? De kan ju få plats mellan dina ben och så:)

Freja Phaléne sa...

Men Athos! Du är ju deras storebror, killen de alltid ser upp till och som beskyddar dem om det behövs!!! Du kanske ska lägga dig där först så får de gosa in sig hos dig bäst det går!!!
Phalénekramar!

Malin sa...

Cockersyndromet att ligga under mattes stol visar sig extra mycket här hemma när vi äter middag... Trångt blir det så.
Det är inte alltid lätt att vara störst Athos, vår Maggie upplever samma sak, hon är övertygad om att hon får plats på samma ytor som cokrarna, det får hon inte kan jag säga...
Kram

Katarina sa...

Athos, du verkar vara tryggheten själv! Vi skulle nog ha haft en s om du!

Sanna och de svarta sa...

Man blir inte alls valpsjuk när man ser den lilla valpmagen titta fram på bilden... suck!

Anneli sa...

hej killar , kollar ibland bloggen eftersom jag följer team Nelson. Vilken underbar liten valp, ja de andra är ju oxå jättefina. brukar vara hundvaklt åt en golden, Sammy. Han o min Harry kommer så bra överens. Nu är Harry ute o "övar" med Nelson o hans husse. Må så gott under stolen. Anneli