onsdag 20 oktober 2010

Abbe här igen!

Jag måste bara få berätta att vi har en dag-tjuv hemma hos oss.
Hemskt va!!
Och ni ska bara veta vem som fick skulden för att vara den
dumma dag-tjuven.
Det var nämnligen jag!!
Hur kan jag vara så korkad som stjäl godis på dagen,  för sånt gör man
väl på natten!!
Inte kan det väl varit jag som varit framme!!
Hur som helst så har det försvunnit en massa hungodis idag från
lillmattes rum.
Helt plötsligt låg det två tomma påsar på golvet som lillmatte var
hundra säker på att det var godis i tidigare idag.
Det var lite hål här och där i dem så det måste varit en
dag-tjuv i farten.

Som jag sagt innan och då hittar jag inte på ett endaste dugg.
Det är att jag har absolut ingen aning om vad som hänt.
Det ser ni väl!!


























Nu hoppas vi att vi snart får tag på den dumma dag o natt-tjuven.

Vov på er alla!

14 kommentarer:

Jenny o Brio sa...

Det syns JÄTTEtydligt att du är alldeles oskyldig! Vi kan bara inte förstå hur det kommer sig att det ALLTID är du som får skulden för allt ofog!!!

Arlo sa...

Möss, heter det, möss! Dom gör precis så där. Och dom äter hundgodis också. Absolut! Hur man ens kan komma på tanken att misstänka dig, förstår jag inte alls!

Katarina sa...

Du är bara så himla söööt!

Lyckopiller sa...

Du som ser ut som om du aldrig skulle göra nåt rackartyg. Mer änglalik hund går väl inte att hitta ;). Inte tror väl nån att det an vara du?

Elons matte sa...

Oskyldiga cockerögon....hmmmm vad gör man, man bara smälter.

Vem var sämst i magen idag`?

Team Nelson / Ordringen. sa...

Jag är säker på att det är en skata,säger Nelson.

Eva sa...

Vi tror också på möss!! Eller siameser! (Våra ÄLSKAR hundgodis!)
Fast matte säger att det var länge sedan hon lät sig luras av cockerögon...
Hon har haft ALLDELES för många så'na för nära säger hon.
DUMT! säger vi.
Jesper o Assar (som håller på dig!)

Malin sa...

Ja, det syns ju på din...hm, oskyldiga ögon att du inte är dag-tjuven heller! Hoppas dom får fatt "den riktiga" så du inte fortsätter att bli...hm, oskyldigt anklagad ;-)
Kram

Buttons sa...

klart som korvspad att du är oskyldig, det kan väl vem som helst se...........puss på svansen

Carina sa...

Skyll på brossan Teo det är kanske därför han inte äter hemma mgen är full av godis=) För inte kan väl du som är så oskyldigt söt göra något sådant?

TYSON OCH GÄNGET sa...

haha han ser verkligen förnärmad ut över att ha blivit anklagad.

Hoppas det blir träning för er i vinter. Vi håller på att kolla upp lite olika ställen som vi skulle kunna vara inomhus och träna på om det blir snö och det lär det ju bli :-) Ha en härlig kväll, kram

Sandra sa...

HA!!!!! Du är skyldig det ser jag för du ser PRECIS ut som Freija brukar se ut efter ett av hennes många bus streck ;)

Christina Klosterberg sa...

Vem kan motstå godis;)

Camillasrum sa...

Vilken fin blogg och jättefina bilder :-) Och vilken underbart söt lite oskyldig kille!