söndag 17 oktober 2010

En liten inblick i vad vi gjort idag!!

Hallå, Abbe här!!
Jo, jag vill ju baaaaada!!









PLAAASK!!!
Jepp, just precis vad jag ville!
  
 
 
 
 
 




Och hoppat över stup!

Jag har också klättrat i berg!!

Jag har också klättrat i berg!
T.o.m med en pinne i munnen!










Och faktiskt tagit ett litet dopp!!
Flåsat i värmen!!





...och glad ut  på ett endaste steg!!

Jag, Athos kan både se sur...











Kan Abbe så kan husse!!
Och kan husse så kan Bella!!









Hej då.
Vi syns en annan dag!!


VOV PÅ ER ALLA!!

13 kommentarer:

Katarina sa...

Ser superhärligt ut!

Eva sa...

Så fick du äntligen bada då Abbe! Bäst att passa på för det blir kanske inte så himla många gånger till innan säsongen är slut? Eller vinterbadar du också?
Pussar!

Sandra sa...

Du är en MÄSTARINNA på att ta härliga bilder...älskar din blogg.

Arlo sa...

Jaha, brorsorna har haft ännu en härlig ,solig dag vid vatten och klippor, kan vi konstatera och bli avundsjuka! Härligt ser det ut!

Cockerflickan sa...

Håller med du är super bra på att ta bilder. Vi pratade om det på valp träffen i går, att din blog är bra.
/ Selma och Maria

Team Nelson / Ordringen. sa...

Du har sånt härligt liv i dina serier. hundarna får vara hundar. Härligt.
Ulf

Malin sa...

Vad dina bilder gör mig lycklig! Kan inte annat än att le när jag tittar på dom och läser hundarnas ord...
Kram

Carina sa...

Blir också så glad av att se dina hundar och bilder!! Helt unerbara. Tänkte på er när vi promenerade i "träsket" att den som kunnat gå vid havet ändå.

Drömflocken sa...

Så fina bilder! Ni har det så härligt

Sanna och Sheila sa...

Underbara bilder på underbara hundar!! Allt bra med er? Roligt med trimkurs -måste hålla bättre utik efter såna! Hur går det annars med träning och tävling? Kram Sanna och Sheila

Jenny o Brio sa...

Vilken elegans och spänst!!!
Sannerligen härligt ser det ut!

Ett ögonblick sa...

AAh...du är "grym" på att ta härliga bilder!!!!!
Vilken söndag ni haft, glada hundar och barn, vackert väder, kan det bli så mycket bättre??
Vi krattade "bara" löv, men vi hade det härligt i alla fall, mycket spring i benen...:))

Ha det bra allihop!
kram lisamaja

Lyckopiller sa...

Oj, ni ser ju ut att ha värsta sommarvärmen...inte lite avis jag blir.