lördag 23 oktober 2010

Ja, när nu alla vet...

...vem som är den "dumma" dag o natt-tjuven hemma hos oss
så är det väl lika bra att köra på samma linje som innan.

Jepp, det var jag Abbe!!

Detta gjorde jag nu i natt då jag återigen var den "dumma" natt-tjuven.
Jag kunde helt enkelt inte låta bli!!






Ni ser väl vad jag gjort!!

Jag kan ju tala om att mitt natt-jobb var totalt meningslöst.
Jag kunde lika gärna legat kvar i sängen och sovit.
Påsen var tyvärr redan tom!!





















Aldrig mer, säger jag bara!!

Ha en fortsatt bra lördag.

Vov på er alla!!

6 kommentarer:

Arlo sa...

Vilket fantastiskt kamouflage du hittade där. Som tjuv kan det vara bra att kunna bli osynlig kvickt. Kom ihåg det stället!

Carina sa...

Fy sjutton och luras på det viset tycker Caspian. Man ska väl ha lön för mödan eller?

Sandra sa...

I love you...puss från Freija...Du tänk om vi skulle få valpar ...de hade ju bara blivit för coola...mouhaaaaa

Eva sa...

Min Brandy och du... Ni skulle ha trivts ihop! Fast 17 vet vem som skulle velat ha er tillsammans...

Ett ögonblick sa...

Men Abbe då...du lura oss allihop, eller???;)
Men vi förstår dig, varför ska man sova på natten? det är ju enda chansen att få lite ro till att göra det men allra helst vill...
Snyggt kamouflage, passar väl perfekt idag;)

Ett stort GRATTIS! till Athos idag på 6-årsdagen, hoppas DIN dag har varit bra och att du fått massor med godis och leksaker. Abbe kanske har delat med sig förresten...

Vov från Bamse, Ludde och Django. Matte hälsar massor också.

cockettsriccardo sa...

Du e ju bara för gullig med alla dina hyss hade du varit människa så hade du varit en liten Emil hihihi. Var så roligt att möta din matte och Theo idag hoppas vi får träffa dej med snart.
Hälsa till den stiliga Musketören ATHOS ett jätte grattis från oss!
Vov vov till er alla!
Från Ricco & Towe