onsdag 27 oktober 2010

När vi går...

...vår "favvo"runda travbanan kan man hitta på både det ena och det andra.
Man kan t.e.x hålla span på vad som händer i skogen därframme.

Såg du Teo?
Jaaa, det gjorde jag!!

Eller så kan vi leka "datten" tillsammans på ängarna.

Kom igen, nu har vi honom snart!!

 Ha, ha!

Pilutta er, ni kan inte ta mig!!

Leker vi inte "datten" så kan vi gräva efter mullvadar.















Athos, vad gör du egentligen??

Men Teo då!

Jag GRÄÄÄVER ju ser du väl!!

Vi kan också sitta och stå fint när matte ska ta kort på oss.
Både med och utan pinnar i munnen.




















Ja, lite måste man ju få spexa till det!!

Något som vi också kan göra är att leka kurragömma.


Jag är hundra säker, ingen ser mig nu!!

Eller så kan vi försöka leka kurragömma.


















Hallå! är det nån som ser mig?

Så klart vi gör!!

Ja, detta är väl lite om vad vi kan hitta på när vi går vår "favvo"runda.
Annars händer det inte så mycket mer här just nu.
I morgon kanske vi visar lite härliga kvällsfoton från havet där lillmatte,
lillhusse och husse var med nästan hela gänget av grabbarna boys!

Vov på er alla!!

12 kommentarer:

Drömflocken sa...

Härliga bilder! Ni är så mysiga

Team Nelson / Ordringen. sa...

Ja ni har så skön stämning i bilder och text./Ulf

Sandra sa...

Jag blir alltid så glad när jag läser din blogg...ser dina fina kort och härliga kommentarer :)

Jenny o Elba sa...

Vilken kraft i grävtagen, man blir ju imponerad! Som vanligt otroligt härliga bilder!

skapa och inreda sa...

Härliga bilder!!! Jag brukade också gå travbanerundan med min lilla Zkrollan, härlig runda för både matte och hund :)
Kram Annika

Carina sa...

Sitter här och fnissar och ler för mig själv när jag läser om och tittar på dina pojkar. Sticker de aldrig iväg på egna äventyr? Eller de är så väluppfostade att de håller sig i "skinnet". Ebn stor kram till DIG

Katarina sa...

Ser nästan ut som våran sk og med alla ormbunkar! -Det är kul med kurragömma!

Arlo sa...

Det måste vara kul att alltid vara tre! Jag vill också vara tre! Kurragömma är ni bra på, grabbar!

Eva sa...

Dina jyckar har det så fantastiskt bra! Bättre liva kan inte en enda hund önska sig!
(Och så är de nedrans söta också:))

Madde o Teddy sa...

Hej! Härliga bilder på härliga hundar. Vad kul att ni oxå ska till Växjö. VI ses där. / Madde

TYSON OCH GÄNGET sa...

vad skoj att bara få springa och jaga varandra. Vilka härliga ställen ni har att promenera på. Och att få gräva lite är ju aldrig fel :-) Hoppas dagen blir bra, kram

Malin sa...

Eran favoritsväng verkar SÅ mysig! Tänk om vi bodde nere hos er och våra snygga cockerflickor kunde hänga med ;-)? Då kunde ju jag och matte gå där och babbla medans ni lekte, bra va??
Kram Malin