lördag 9 oktober 2010

Hej på er!!

Ja, just det,

på er!!

Hoppas alla har en riktigt härlig helg tillsammans.
För DET HAR VIIIII!!!

Gissa vad vi har gjort med/i en koblaja??


En helt äkta och väldigt härligt , ljuvlig o lagom kladdig koblaja!

Jo, vi smågrabbar har rullat runt med våra nyinköpta reflexvästar i just en äkta, härlig, ljuvlig o lagom kladdig koblaja.

Håll med om att jag är snygg!!

Visst, är Teo en snygging.
Men spana in mig då!!

Jag är väl också en snygging!!

Nu kommer den stora frågan.
Blev vår matte glad då???

NEEEEJJJJ!!!
Inte ett endaste dugg!!!

Men vi säger då det, alla borde ha en alldeles egen, äkta, härlig o ljuvlig "storebror".


VOV PÅ ER ALLA!!!


10 kommentarer:

Carina sa...

Smaken är ju bekant som baken=) Älskar bilden på Athos och Teo helt ljuvlig bild att njuta av en lugn lördagkväll=)

Arlo sa...

Så var dom reflexvästana invigda :-)Ordentligt invigda. Så kan ingen mobba er för att ni går omkring med sprillans nya västar, grabbar. Dom ska se lite nötta ut. Jag vill också ha en storebror att vila hakan mot! Ha en mysig kväll!

Sandra sa...

Det verkar som om grabbarna blivit lite höstbusiga...fniss...kobajs i pälsen...yammi...NOT! ;)

Team Nelson / Ordringen. sa...

Sv: Va kul att ni är inne och tittar. Ja kommentera gärna.

Bilden när han/hon snosar bakom örat är underbar.
Ha det gott
Ulf

Ett ögonblick sa...

Hej, hej på Er!!
Ja, jag säger ju det...har man inte jobb så ser i alla fall de små till att fixa det åt en...eller var det "bara" reflexvästarna som behövde badas?;))
Den goa Athoskudden skulle jag inte säga nej till nu, ser helt ljuvligt ut.

kram till Er från oss!

Eva sa...

Maka åt dig lite, Teo! Visst får vi plats båda två?
Jag skulle gärna ha en så'n "kudde" här!
Eva

Anonym sa...

Underbara bilder!
/Gun som ofta läser er fina blogg.

Jenny (o Elba) sa...

Mmmm! Ibland är det mer än lovligt ljuvligt att vara hundägare :)

Malin sa...

FY på er grabbar, stackars matte!! Hon som varit så snäll och köpt fina reflextäcken till er!
Men Athos, HAN är go han, er alldeles egna kudde!
Kram

Elons matte sa...

Tur ni hade era täcken på er : ) Skyddar på flera sätt : )