fredag 1 oktober 2010

Härliga fredag!!

Tjena, Teo här!
Från mig och mina kompisgrabbar så vill vi  bara önska ALLA  en härlig fredagskväll  o helg tillsammans med era mattar, hussar och kompisar.
För det tänker jag ha!!

Starta dagen med en låååååång sovmorgon för att sedan kanske intaga en smarrig "brunch" tillsammans.
Gå gärna en låååååååång härlig skogspromenad i det fina höstvädret för att sedan intaga en tupplur kanske i soffan på eftermiddagen.
Resten av dagen kan ni helt enkelt bara slappa och ta det lugnt.
Strunta i alla måsten!!
Kryp ner under en filt och läs en bok ...

Hallå matte!!!
VAKNA!!
Nu är det inte dig det handlar om utan oss grabbar.
För imorgon precis som alla andra mornar så blir det ingen sovmorgon, det vet du väl!!
Abbe vill ju ha mat och det bums, det borde du ju ha lärt dig efter snart 3 år.
Ingen sovmorgon här inte.
Men hade Abbe varit som jag, då hade du ju kunnat sova dygnet runt!!
För jag Teo, vill  ju absolut INTE ha någon frukost!!

Däremot älskar jag att busa med...
DISKBORSTAR!!

Sån är jag.
Jag gillar billiga diskborstar, men mat det kan jag vara utan!!

Dessutom så saknar jag Athos.
(det gör Abbe med)

Vov på er alla!! 

10 kommentarer:

Arlo sa...

Men Teo, vilket fint byte du fått tag i! Först trodde jag att du börjat diska och städa som jag, men nu förstår jag att du leker. Det är bra, leka är roligast! Har Athos hört av sig från skogen? Kram till er alla!

Elons matte sa...

Så tokig du är Teo.... : )
vet du om du ska bli pappa ännu förresten ?
Hälsningar Elon

Carina sa...

Låter som en härlig lördag din matte hae hoppats på men en lördag med er grabbar slår nog det ändå.Tror Lowa och Abbe har samma vanor frukost tidigt och mat i massor.

Eva sa...

Vi håller med dig om frukost!! KLART överskattat!!! (Fast jag blev attans hungrig framåt da'n...Matte TOG BORT maten jag tänkt äta se'n... Sa' A)
Tänkte på dig när jag slängde en borste i veckan! Kunde ha skickat den till dig:)
Jesper, Assar o matte

TYSON OCH GÄNGET sa...

Hoppas ni får en riktigt bra lördag med lång sovmorgon :-)

Inkan Ligan o Trillingarna sa...

KattLigan här gillar frulle.
Söt du är i din diskborste.
Fin färg som matchar dig.
Har du diskborstar i olika färger för olika dagar kanske ?
Variation är bra. *ler*

Sandra sa...

Jag vill också ha en soft lördag som du Teo :)

herman sa...

Själv ligger jag på pluspoäng hos matte. Hon fick sova till 09.00 i morse!! Eller halv 9, för sista halvtimmen bestod av cockermys i sängen.

Elba sa...

Vilken stor och fin tandborste du har ;)

Malin sa...

Du har fått en ny award ifrån mig :-)
Kramar Malin